اطلاعات

پاسخ به سئوالات کاربران

سفارش من در چه مرحله ایست؟ / وضیعت سفارش من چیست؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود که  مشخص شده، وارد لینک «سفارشات من» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.

پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.

سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از «طریق پست پیشتاز » یا (تی پاکس) ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان پیامک می گردد.

ارسال سفارشات مشتریان عزیز استان بوشهر و همجوار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

شما می توانید تا قبل از مرحله ارسال کالا (قابل مشاهده در نوار وضعیت)، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید.
۱. به منوی “سفارشات من” رفته و در نوار وضعیت کالا گزینه ی “لغو ارسال کالا(ها)” را کلیک نمایید.

تغییر زمان ارسال یا آدرس تحویل گیرنده

برای سفارشات شهرستان «تغییر زمان و آدرس ارسال»، تنها تا قبل از تحویل بسته به واحد پستی، از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با خدمات مشتریان گناوه مارت مقدور می باشد.

درصورتی که سفارش شما ارسال شده باشد و موفق به دریافت آن نشده باشید، بسته به انبار گناوه مارت بازگشت خورده و ارسال مجدد آن از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.

کد تخفیف خود را چگونه اعمال کنم؟

پس از  ثبت سفارش ورفتن به گزینه سبد خرید، کد تخفیف را در کادر کوچک سمت چپ  وارد نمایید.اعمال کد تخفیف را زده و ثبت سفارش انجام دهید.

سفارش من در چه بازه زمانی ارسال می گردد؟

سفارش شما در همان  روز خرید بررسی میشود ودر بازه زمانی ۲۴الی ۳۶ ساعته به غیر از روزهای تعطیل ارسال میشود.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی

در صورت نیاز به عودت وجه پس از تایید کالا توسط گناوه مارت، مبلغ سفارش طی ۱ روز کاری بازپرداخت می شود.
سفارشاتی که به «صورت آنلاین» پرداخت شده باشند به صورت خودکار به شماره کارتی که مبلغ سفارش را پرداخت نموده اید، واریز می گردد.

۷ روز ضمانت بازگشت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های گناوه مارت بوده است و گناوه مارت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. و برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، گناوه مارت ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

و پس از گذشت ۷ الی ۱۰ روز هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرابی یا کم بودن قطعات را نمیپذیریم.

باتشکر

چگونه می توانیم به صورت عمده از گناوه مارت خرید کنم؟

با ما در بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

-چرا محصولات فروشگاه شما ارزانتر از بقیه فروشگا های سراسر کشور است؟

پاسخ :خیلی از کاربران اولین سوالی که میپرسن ارزونی محصولات نسبت به دیگر فروشگاه هاست

به این دلیل محصولات ما ارزانتر است چون ما شهر مرزی هستیم و وارد کننده این نوع محصولات میباشیم و اکثر فروشگاه ها و مغازه دارها اجناس خود را از شهر ما تهیه میکنند

۲-چرا پرداخت در محل ندارید؟

متاسفانه سیستم پست استان بوشهر با هیچ کدام از شرکت های پست پرداخت در محل قرار داد ندارد و این عیب و کاستی از طرف فروشگاه بازار گناوه مارت نیست ودر این زمینه چندین بار هم اقدام شده که باز هم متاسفانه جوابی داده نشده است

۳-ایا محصولات گارانتی دارند؟

بله کلیه محصولات دارای گارانتی تست ۷ روزه هستن و در صورت شکستگی و معیوب بودن قابل برگشت و تعویض هستند.

و بیشتر محصولات اصل هم دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند.

۴-چرا زمان ارسال محصولات ۳الی۱۰روز است؟

با توجه به سفارشات زیاد و شلوغی فروشگاه انلاین بازار گناوه مارت و همچنین تردد زیاد محصولات پستی در اداره پست تخمین ۳ الی ۱۰ روز کاری زده میشود ولی همیشه سعی شده در نزدیک ترین زمان ممکن طی حداقل ۲ روز کاری سفارشات ارسال شوند.

۵-بیشترین سوال چگونه به شما اعتماد کنیم ؟

فروشگاه بازار گناوه مارت دارای مجوز نماد الکترونیک ۲ ستاره است و طی ۳سال گذشته همیشه مشتری محور بوده و بدون حتی ۱نمره منی در این چند سال با افتخار در حال فعالیت است

با ورود به صفحه نماد الکترونیک به نشانی https://www.enamad.ir/ میتوانید فعالیت ما رو مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *