راهنمای خرید از فروشگاه شما بازار گناوه مارت

اولین نکته پرداخت در محل نداریم

نکته دوم:ارسال خیلی سریع وعجله ای هم نداریم و مرسولات به نوبت ارسال میشوند.فروشگاه وپست شلوغ است

چرا کدپستی را خطا میزند:

دراین مرحله شما باید صفحه تایپ موبایل یا کامپیوتر خود رابه انگلیسی تغییر دهید و سپس کد پستی را وارد کنید.

رویه‌های خرید و بازگرداندن کالا:

فروشگاه گناوه مارت ۷الی۱۰ روز فرصت برای بازگشت کالادرنظر گرفته است.
از تاریخ ۹۶/۹/۱ شرایط ضمانت و برگشت کالا
۱-مدت زمان گارانتی ۷روزه  می باشد چک و تعویض
۲ – درصورت ارسال کالای معیوب تمامی هزینه رفت و برگشت برعهده فروشگاه است ولی در صورتی که مشتری قصد تعویض محصول را دارد هزینه رفت و برگشت برعهده خود مشتری است
۳ – کالای برگشتی خود را قبل از اتمام گارانتی ۷روزه در بسته بندی محکم با ذکر کامل ایراد فنی و تنها به ادرس فروشگاه گناوه مارت ارسال شود و غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.
۴- هر گونه دست کاری و باز شدن دستگاه معنای ابطال ضمانت می باشد و تعویض نمی شود و با هزینه خود مشتری برگشت داده می شود
۵ -درصورت هر گونه ایراداتی قبل از ارسال بایدحتما مدیریت فروشگاه را در امور گذاشته  و بعد ارسل شوند در صورت عدم جواب قبل از اینکه گارانتی تمام شود جنس خود را ارسال کنید در غیر از این صورت هیچ بهانه ای پذیرفته نمیشود.

جستجو و انتخاب کالا

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت گناوه مارت، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید:
– استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)
در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

استفاده از بخش‌بندی گروه‌های کالا

زیر ابزار نوار جستجو، گروه‌بندی‌های کالا قرار دارند که با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی هر یک از آن‌ها، دسته‌بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده می‌‏‏شود.
سپس با کلیک‌کردن بر روی دسته‌بندی‏‏‌های کالا، شما به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل می‌شوید که می‌‏‏توانید بر اساس سازنده، نوع یا رنگ نتیجه جستجوی خود را محدود کنید.
در مراحل بعدی، می‌‏‏توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدودکردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کنید.

جستجو در نتایج

پس از انتخاب گروه کالایی مورد نظر، در نوار جستجوی کنار عنوان گروه، میتوان مدل یا نام کالای مد نظر را جستجو کرد به طور نمونه: در گروه خاص می‌توانید مدل، برند و یا مشخصه مورد نظر را جسنجو کنید.
همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل “جدیدترین‏‌ کالاها”، “محبوب‌ترین کالاها” و “پرفروش‏‌ترین‏‌ها” در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

اضافه‌کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک‌کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.

نهایی‌کردن خرید

پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه‌کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۳ مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:
۱) ورود به گناوه مارت ۲) اطلاعات ارسال سفارش و ۳) اطلاعات پرداخت.
اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله “ورود به گناوه مارت” با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در گناوه مارت نداشته‌اید می‌‏‏توانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.
در غیر این صورت شما  بدون ثبت نام  هم میتوانید خرید داشته باشید  و فقط با وارد کردن نشانی پستی خودتان کالا را سفارش بدهید.
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می‌توانید به بخش پرسش‌های متداول مراجعه نمایید.

سفارش من در چه مرحله ایست؟ / وضیعت سفارش من چیست؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود که  مشخص شده، وارد لینک «سفارشات من» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.
پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و یا ایمیل برای شما ارسال می گردد.
سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از «طریق پست پیشتاز » ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۴۸ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان پیامک می گردد.
ارسال سفارشات مشتریان عزیز استان بوشهر وشهرهای همجوار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

شما می توانید حداثر۲۴ساعت قبل از مرحله ارسال کالا (قابل مشاهده در نوار وضعیت)، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید. در غیر این صورت پذیرفته نیست
۱. به منوی “سفارشات من” رفته و در نوار وضعیت کالا گزینه ی “لغو ارسال کالا(ها)” را کلیک نمایید.

تغییر زمان ارسال یا آدرس تحویل گیرنده

برای سفارشات شهرستان «تغییر زمان و آدرس ارسال»، تنها تا قبل از تحویل بسته به واحد پستی، از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با خدمات مشتریان گناوه مارت مقدور می باشد.
درصورتی که سفارش شما ارسال شده باشد و موفق به دریافت آن نشده باشید، بسته به انبار گناوه مارت بازگشت خورده و ارسال مجدد آن از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.

کد تخفیف خود را چگونه اعمال کنم؟

در صورت داشتن کد تخفیف پس از  ثبت سفارش ورفتن به گزینه سبد خرید، کد تخفیف را در کادر کوچک سمت چپ  وارد نمایید.اعمال کد تخفیف را زده و ثبت سفارش انجام دهید.

سفارش من در چه بازه زمانی ارسال می گردد؟

سفارش شما در همان  روز خرید بررسی میشود ودر بازه زمانی ۲۴الی ۴۸ ساعته به غیر از روزهای تعطیل تحویل به پست یا تیپاکس جهت ارسال تحویل داده میشود.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی

در صورت نیاز به عودت وجه پس از تایید کالا توسط گناوه مارت، مبلغ سفارش طی ۱ روز کاری بازپرداخت می شود.
سفارشاتی که به «صورت آنلاین» پرداخت شده باشند به صورت خودکار به شماره کارتی که مبلغ سفارش را پرداخت نموده اید، واریز می گردد.

چگونه می توانیم به صورت عمده از گناوه مارت خرید کنم؟

با ما در بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

چرا محصولات شما نسبت به دیگر فروشگاها ارزانتر است؟

پیرو سوال بسیار زیادی از دوستان که چرا محصولات شما ارزانتر از سایر فروشگاه های دیگر است کلیه کالاها اصل میباشند و به دلیل اینکه در شهر بندری قرار داریم و وارد کننده محصولات قیمت کالاهای ما از دیگر فروشگاه ها ارزان تر میباشد و باسود کم به فروش میرسند.