اطلاعات

خدمات قبل از فروش و پس از فروش فروشگاه

58410698 131616941328887 3339009266549883891 N

جهت ارتقا بیشتر کیفیت فروشگاه از این پس به غیر از گارانتی 18ماهه دونوع خدمات دیگر هم به گزینه های ما اضافه شد.

Aftersales Managements 60 638

خدمات قبل از فروش

خدمات ما قبل از فروش شامل تست محصولات و عیب گیری دستگاه هاست مخصوصا اسپرسو ساز ها که در صورت تمایل مشتری هوا گیریم خواهند شد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش ما که به غیر7روز تست محصولات هست  18ماه گارانتی نیز اضافه شده که بابت ان هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد .

خدمات ما شامل بخش قطعات هست درصورتی که شرکت مورد نظر نتوانست قطعه مورد نظر را برای شما تعمیرکند.

با ما تماس گرفته و ما هم در صورت موجود بودن با هزینه خود مشتری یا از طریق تعمیر کار یا شرکت اصلی در دبی تهیه خواهیم کرد.

Cycle3

محصولات مایر:تمامی محصولات مایرالمان کالاهای اصلی هستند ودر صورت خرابی کالای مورد نظر خود شرکت موجود در دبی اقدام به تهیه رایگان قطعات را برای شما انجام میدهد.

و دوستانی فروشگاهی دیگر هم که نمیتوانند و یا نمیخواهند پشتیبانی انجام بدهند و از مسئولیت پذیری گریزان هستند ما رو به دروغ گوی متهم نکنند.

متعهد بودن در بخش فروش یکی از چند گزینه ای است که ما از روز اول شروع به کار فروشگاه قصد انجام ان را داشتیم که انجام پذریفت.

در صورت لازم شماره تلفن نمایندگی مایر در دوبی موجود است.

18ماه گارانتی و5سال خدمات پس از فروش محصولات مایر المان

9 دیدگاه در “خدمات قبل از فروش و پس از فروش فروشگاه

  1. ابوالفضل درویش پور گفت:

    با سلام،من یک اسپرسو ساز سفارش دادم،ولی چند روزه هیچ خبری از ارسال کد‌مرسوله نیست،لطفا پاسخگو باشید

    1. باسلام و تشکر از شما از اینکه پیگیر سفارشات خودتان هستید و تشکری دیگر جهت خرید و اعتماد به ما
      این موضوع بصورت تلفنی هماهنگ شد.

  2. tahajamshid گفت:

    با سلام يك دستگاه اسپرسو ساز به شماره سفارش 11235 مورخه 98/09/03 خريداري نمودم هنوز از اداره پست كد رهگيري ارسال نشده است لطفا بررسي نمايند متشكرم

    1. با سلام و درود سفارش شما ارسال شده کد رهگیری هم به شماره تماس شما ارسال شد.

  3. elyas1765 گفت:

    سلام خسته نباشید یک دستگاه اسپرسو ساز به شماره سفارش 11236مورخ 98/09/03 خریداری نمودم هنوز ارسال نشده لطفا زودتر به سفارشات رسیدگی کنین ممنون میشم

  4. رضا گفت:

    متشكرم بابت پيگيري

  5. مدير گفت:

    سلام آقاي الياس شهردرازي در اسرع وقت ارسال ميشود

    1. elyas1765 گفت:

      سپاسگزار و تشکر از رسیدگی شما موفق باشید همیشه

  6. elyas1765 گفت:

    سلام خسته نباشید باگذشت 3 روز از پیگیری اول هنوز اقدامی بابت ارسال کالای شماره 11236مورخ 98/09/03 صورت نگرفته لطفا رسیدگی کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *