سفارش من در چه مرحله ایست؟ / وضیعت سفارش من چیست؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود که  مشخص شده، وارد لینک «سفارشات من» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.

پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.

سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از «طریق پست پیشتاز » ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان پیامک می گردد.

ارسال سفارشات مشتریان عزیز استان بوشهر در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

شما می توانید تا قبل از مرحله ارسال کالا (قابل مشاهده در نوار وضعیت)، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید.
۱. به منوی “سفارشات من” رفته و در نوار وضعیت کالا گزینه ی “لغو ارسال کالا(ها)” را کلیک نمایید.

تغییر زمان ارسال یا آدرس تحویل گیرنده

برای سفارشات شهرستان «تغییر زمان و آدرس ارسال»، تنها تا قبل از تحویل بسته به واحد پستی، از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با خدمات مشتریان گناوه مارت مقدور می باشد.

درصورتی که سفارش شما ارسال شده باشد و موفق به دریافت آن نشده باشید، بسته به انبار گناوه مارت بازگشت خورده و ارسال مجدد آن از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.

کد تخفیف خود را چگونه اعمال کنم؟

پس از  ثبت سفارش ورفتن به گزینه سبد خرید، کد تخفیف را در کادر کوچک سمت چپ  وارد نمایید.اعمال کد تخفیف را زده و ثبت سفارش انجام دهید.

سفارش من در چه بازه زمانی ارسال می گردد؟

سفارش شما در همان  روز خرید بررسی میشود ودر بازه زمانی 24الی 48 ساعته به غیر از روزهای تعطیل ارسال میشود.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی

در صورت نیاز به عودت وجه پس از تایید کالا توسط گناوه مارت، مبلغ سفارش طی 1 روز کاری بازپرداخت می شود.
سفارشاتی که به «صورت آنلاین» پرداخت شده باشند به صورت خودکار به شماره کارتی که مبلغ سفارش را پرداخت نموده اید، واریز می گردد.

7 روز ضمانت بازگشت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های گناوه مارت بوده است و گناوه مارت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.که برای لپ تاپ 1ماه گرانتی برگشت و برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، گناوه مارت 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

نکته خیلی مهم وسایل برقی به دلیل حساسیت خیلی بالا شامل این ضمانت نمیشوند.

نکته مهم در مورد ضمانت لپ تاپ

خدمات پس از فروش لپ تاپ

از تاریخ 96/9/1 شرایط ضمانت و برگشت کالا لپ تاپ
1مدت زمان گارانتی یک ماه یا ۳۰ روزه می باشد چک و تعویض
2  درصورت ارسال کالا تمامی هزینه رفت و برگست برعهده خود مشتری می باشد
3  کالای برگستی خود را قبل از اتمام گارانتی در بسته بندی محکم با ذکر کامل ایراد فنی و تنها به ادرس فروشگاه گناوه مارت ارسال شود و غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.
4 هر گونه دست کاری و باز شدن لیبل گارانتی تنها به معنای ابطال ضمانت می باشد و تعویض نمی شود و با هزینه خود مشتری برگشت داده می شود
5  به دلیل اینکه کالای دست دوم و استوک هستند بنابراین قوری های جزیی و خط و خش ریز جزئی از کالا استوک هستش
6 در صروت هر مشکل کالا گارانتی لپ تاپ  فقط تعویض  و بر گشت پول نداریم

7 درصورت هر مشکل اول مشکل را قبل از ارسال با مدیریت در جریان بگذارید  به وسیله تماس یادر شبکه های اجتماعی و در صورت عدم از جواب قبل از اینکه گارانتی یک ماه تمام شود جنس خود را ارسال کنید در غیر از این صورت هیچ بهانه ای پذیرفته نمیشود.

باتشکر

چگونه می توانیم به صورت عمده از گناوه مارت خرید کنم؟

با ما در بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

چرا محصولات شما اینقدر ارزان است؟

پیرو سوال بسیار زیادی از دوستان که چرا محصولات شما ارزانتر از سایر فروشگاه های دیگه است کلیه کالاها اصل میباشند و به دلیل اینکه در شهر  بندری قرار داریم قیمت کالاهای ما از دیگر فروشگاه ها ارزان تر میباشد و بدون واسطه به فروش میرسند.